12 Kasım 2008 Çarşamba

merhaba güncem
uzun bir aradan sonra seninle olmak çok güzel. bu uzun zaman zarfında stajlarım vardı. ardından üniversite açıldı. dersler, dersler, dersler projeler. şimdi de sınavlar.bilemiyorum eğitim almak çok güzel, insanı kendini zenginleştiriyor, farklı dünyaları tanıyor fakat sınav telaşı olmasa birde, daha da ii olacak:)) şimdi sınavlarım da başladı. çocuk gelişimi sınavım iyiydi ama daha iyi olabilirdi. malum bu hafta keyfim yoktu pek. biraz hasta biraz yorgun ama atlattık işte. hayatta her şey gelip geçmiyor mu zaten..ALlah' tan bu zor günlerimde yanımda olan kardeşim ve dostlarım var. çok şükür...

biliyorsun güncem bu hafta benim için kabul etmesi çok zor olan bir şey öğrendim. inanması güçtü. ama dediğim gibi, dünya bu herşey yalan. dünya da ölümden başka her şey yalan diyor can.. erçetin. birgün gerçek olan bir gün yalan olabiliyor..Bakalım bu alevi ne nezaman söndürcem. hızır acil yada dur en iyisi itfaiyeeeeee :)))) ne demişler sen doğru ol kem belasını bulur demişler. ama ben yinede susmayı yeğliyorum.

nese güncem sınav çıkışıı böle dağıttım biraz ortalığı ama:)) en karanlık günün ardından güneş doğacaktır elbet yazarak cümlelerimi bitiriorum. hoşçakallll aaa unutmadan bugün çiğdoşumu, artı nebati büşü ve safiyeyi gördüm. sohbet etmeyi özlemişim onlarla, canlarım benimm. onları çok seviyorum:)))

Hiç yorum yok: