19 Kasım 2008 Çarşamba

artık kanal da yunus abim yok:(((

honki ponkiiiiii!!!! merhaba güncem, nasılsın bakalım? sabah kalktım ayşe hocanın factsheetlerini hazırladım. kontrol için kanaldan aysun ablaya gönderdim. canım ablam sağolsun kontrol etti. sohbet etmeye başladık. dedim abilerim nasıl??? yunus abin işten çıkarıldı tubacım dedi. ben şokkk!!! başımdan aşağı kaynarr sular döküldü güncem. yunus abi msn de
tuba bi prenses tatlını yemeden gidiorum dedi. malum ömer abi ile yunus abi benden hala bi prenses tatlı bekliolar:) napiim güncecim yoğun bir insanım bi yapıp götüremedim:)) yunus abi ye ok sana getircem dedim. ya çok üzüldüm nasıl iş bulcaksın zor olcak senin için dedim? oda tuba pazartesi reklam ajansında çalışccam dedi. ooooo maşşallhh ALLAH' ın mübarek kuluymuşssun bak iş bulmuşssun dedim:))) nese geliom kanala dedim. ancak ödevleri bitirdim. ve hemen pastaneye:)) bi tane prenses tatlı bulamasamda prens olanından bi tane meyveli pasta aldım:))) kanala geldim.. çok özlemişim aysun ablayı, şule hanımı ömer abiyi yunus abiyi, seda ablayı ufuk abiyi....mücahit abiyide özledim ama o yoktu:((( nese sohbet edioz yunus abi aşağıdaydı. ya dedim hala inanamıorum nasıl çıkar falan?? aysun abla yok tubacım kendisi çıktı işte hazır tabi:)) içimden ulan yunus abiii sen beni keklersin haaaaaa:)))) sorarım ben sana. ufuk abi de sende yunus abiyi tongaya düşür dedi. eyvallah dedim:))) nese yunus abi geldi. bende yunus abi işten çıkarıldın, çok üzüldüm. ama zaten bir işe yaramıyordun. boş boş oturuordun:))) yunus abi şöle bi afalladıı:))) gidip ilker beyin ellerinden öpcem dedim:))) o da şölee bi aysun ablaya baktı. aysun abla gülmeye başlayınca anladı tabi sölediğini... nese sonra yine hani prenses tatlı dedi. bende getirdim dedim:))) sonra şule hanımda pasta almış.. nese o frambuazlı. ben meyveli. sonra irfan, zeynel,ömer yunus ve ufuk abi bayanlardan aysun seda abla ve şule hanım yunus abinin gidişini kutladık:))) şaka bi yana yasını tuttuk. offf güncemm ömer yunus ve ufuk abi benim ölen abim yerine koyduğum abilerim. çok seviyorum onları. yunus abinin yokluğunu çok hissedicez. o çok ii hep gülen bir insan. ve çok iyi niyetli. kanala gittiğimde onun yokluğunu hissedicem. hem artık iphonelarımızı karşılaştıramıycaz:))) sonra ödevlerimi de yaptıramıcam, hem daha reklam filmi de çekcektik...:)) artı ömer abiye ve göbeğine takılamıycak. hacııı hacııı diye takılırlardı :)) yalan dünya işte:(( bu arada yunus abi iphonedan bisürü şey öğretti güncem süperrr. birde sesimi kaydetti. konuş dedi. ne konuştuğumu sölemeyeyim :))) sonra bu sesi bebek sesi, böle adam sesi gibi ilginç seslerde çıkarmaya başladı iphone dan. çok komiktiii :)))) yunus abi işten değil benden kaçtı itiraf etti:))))))))))) sonra ülke tv analizlerimi yaptık şule hanım ve yunus abiyle. sonra yunus abi ayrıldı:((( artık yok güncecim. giderken ona aldığım kaktüsü verdim:)))
böle iştee şimdi eve geldimm.. abilerim ablalarım sizi çok seviyorummm. senide güncecim. nese şimdi biraz lost takılayım. hoşççakall janıımm...

Hiç yorum yok: