14 Nisan 2008 Pazartesi

minibüs muhabbetleri:)))

> > > > >> Yolcu müsait bi yerde inmek ister ama dili sürçer;> >> -Şöför bey mübarek bi yerde inebilir miyim?> >>
-Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni.> > > > > >>> >>

-Oğlum bu Eminönü'nden geçer mi?> >>
-Yok teyze, biz Taksime çıkıyoruz> >>> >>
-Ha, tamam oğlum; siz gidin ben gelmeyeceğim .> > > > > >>> >>

Yolcu: Abi Heykel'e çıkıyo mu?> >>
Şöför: Yok abi, yanından geçiyor.> >>> > > > > >>

Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:> >> -Kızım şurdan bi kişi uzatır mısın?> >>
-Ben kız değilim!> >>> >>
-Amaaaan, ne bileyim kız mısın dul musun, uzat işte.> > > > > > > >>

Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum.> >>> >> Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine> >>girecekken minibüs geldi.> >>> >> Apar topar bindim. Şöföre parayı uzatıp: 'Bir Monte Carlo.' dedim!> >>> >>
Adam birkaç saniye yüzüme bakıp: 'Abi bu Bakırköy'e gider.' diye cevap> >>verdi!> >> İşte o an benim ve şöförün bittiği andı.> > > > > > > > > >>
-Mükemmel bi yerde inebilir miyim? (Yolcunun kafası karışık sanırım.> >>Kendisi de, dolmuştakilerle birlikte güler söylediğine.)> >> Şöför kadını indirirken: Buyrun size layık değil ama!> > > > > >>

Yolcu musait bi yerde inmek ister, ama dili sürçer:> >> -Musait bi yerde iner misiniz?> >>
Şöför:> >>
-Niye, sen mi kullanıcan?> > > > > > > >>

Rumelihisarüstü otobüsüyle Taksim'e doğru gidiyoruz. Adamın biri> >>Beşiktaş dolaylarında gayet aceleci bir tavırla:> >>> >>
-Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?> >> Bizim şöför gayet olaya hakim:> >> -Tabi abi ayıp ettin. Al götür, senden kıymetli mi!> > > > > > > >>

İstanbul'dayız... Dolmuşa bindik; dolmuş doldu, tam kalkacakken> >>elemanın biri açtı kapıyı.> >>> >> İçerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4... Eleman hala bir> >>umutla sordu:> >>> >>
-Kaptan, yer var mı?> >>
Şöför de arkasını dönüp cevap verdi:> >> -Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım.> > > > > > >

Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi.> >>> >> Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş> >>minibüse bindi.> >>> >> Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı.
Çocuklardan biri şöföre> >>parayı uzattı:> >>
-Abi, bir öğrenci bir de hayvan alır mısın??? :))))

Hiç yorum yok: