22 Nisan 2008 Salı



Bahar tatili bana her anlamda yarıyor sanırım:)) bu tatiller olmasa kendimle baş başa kalıp kafamı dinleyeceğimi hiç sanmıyorum. Elimde olsa zamanı hep geriye almak isterdim. heppp... düşünürken şunu anladım ki, zaman kavramını geri getirememekle beraber hızına da yetişemiyoruz. O kadar hızlı ki!!!. ne yaptıklarımı gözden geçirebiliyorum. ne de planlarımı. hayatın neresindeyim. Beklentilerim neler? pekii bunun için neler yapabiliyorum? Fakat düşünürken hem kendime hem çevremdeki insanlara hem de tüm dünyaya söylemek istediğim bir kaç cüml....


HAyatta telafi edemeyeceğimiz dört durum vardır...

1. TAŞ...

Atıldıktan sonra!


2. SÖZ...

Ağızdan çıktıktan sonra!


3. FIRSAT...

Kaçtıktan sonra!


4. ZAMAN...

Geçtikten sonra!!!!
Çok geç olmadan telafisi mümkün olmayan durumlara dikkat etmememiz umudu ile...

Hiç yorum yok: