10 Ekim 2009 Cumartesi

DÜNDEM :)



Merhaba Güncem;
Biliyorum seni yine bu aralar ihmal ettim. bu konuda çok üzgün olduğumu belirtmek isterim. Fakat haklı sebeplerim vardı:) dersler yoğundu, yeni eve taşındım. internet problerim oldu, akademik dönem başladı vs..1 saat önce gündemi yazmak için bloğa girdim, ve oyalarınırken gündemin gündem değil artık dündem olduğunu anladım. dolayısı ile böyle bir başlık yazdım sana...;)

Pekii Dündem de neler oldu şöyle bir genelden özele gidelim.
en geneli olarak ilk sırada, TÜrkiye ve Ermenistan arasında yapılan protokol antlaşması yer alıyor. antlaşmada çıkan sonuçlar ise : iki ülke arasında sınırların açılması ve iki ülkenin arasında, dış işleri bakanlarıkları tarafından düzenlenen düzenli istişarelerin olması.

bu iki madde ileride türkiye'nin dış siyasetine neler kazandıracak ya da kaybettirecek göreceğiz fakat ben bu antlaşmayı çook olumlu buluyorum. birincisi artık normalleşmeye dayalı adımlar, ikincisi iki tarafında toprak bütünlüğünü korumaya die bir protokol var ki, bu bana göre artık toprak talepleri olmayacak. ki zaten sınırların açılması ekonomik anlamda Türkiye için fazla etkili olmayacak ama özellikle Ermenistan için önemli ticaret kapıları açılacak. ama Türkiye'nin en önemli yanlışı bu ikili görüşmenin içinde Azerbaycan'nın olmaması idi. Azerbaycan a atılan bir çelme oldu bu antlaşma.Bu antlaşmanın Avrupa ve Amerika'nın etkilerini görmemek ise imkansız. Umarım bu antlaşmadan Türkiye hiç zarar geçirmez diyerek özel dündem e devam ediyorum.

Bugün emine ablam'ın kına gecesi vardı. çok eğlendik, fakat birbirimize sarılınca çok ağladık. kim bu emine diyer sorabilirsin? onunla 6 ay beraber kaldık, senelerden beri kanbağı olan en çok sık görüştüğüm akrabalarımdan bir tanesi. bana çok güzel yemek yapardı. beraber filmler izlediğim, güldüğüm eğlendiğim hatun.artık bizi bırakarak moldova'ya gidiyor.. ya güncecim toplumda ki stereotype lardan bir tanesi de ,bir kız ile bir erkek evlenince neden erkek kızı istediği yere götürüyor da kız erkeği istediği yere götürmüyor??:)
Bence bunu tartışma konusu olarak sunmalıyız??? mesela,eğer ben bir gün evlenirsem İstanbulda kalmak istiyorum, bu yüzden bir erkeğe bağlı kalmak cık cık!!!! benim şartlarıma uyacak bir erkek ancak gerçek bir erkek olabilir. çünkü bu kadar şartları kaldırmak bir çok erkek için kolay olmasa gerek:))))

Diğer bir Dündem ise, kına dan çıkar çıkmaz hemen kendimi cevahire attım, ev arkadaşımız Rabia'nın bugün doğumgünüydü muzlu pasta, ve çok hoş bir hırka aldım, alışveriş merkezine gelmiş bir fırsatı değerlendireyim dedim ve bide kendime gri converse aldım.Sence şu dünya'da converse kadar rahat bir ayakkabı var mı?? tartışmaya açmak lazımm. bence kesinlikle YOOOKK, cONVERSE İS THE MY HERO:ddd kısa bir reklamdan sonra konuya devam edelim:))
Eve geldim. mumlar maytaplar eşliğinde saliha merve, tuba,Betül, ben ve sena İYİ Kİ DOĞDUUN RABİAAA DİE HAYKIRDIK.:))) partamızı yedik çaylarımız içtik, masa baiı yapılan klasik kahkalarla dolu sohbetimizin ardından Rabia'nın 3G sini alarak sana bağlandım. kıza 15 dakika dedim, 2 saat oldu, neyse ki TTnet pazartesi lütfederse salı neti açacakmış. abiii kaç gün oldu başvuralı internet daha açılmadı, ahaa buraya da yazıyorum TTNET benim için bitmiştir, bir daha da almam:)
SON olarak Türkiye Milli Takımız Belçika'ya dağılarak Dünya KUpasına havlu attı. Fatih Terim istifa etti. Yakışmadı sana Türkiyem!!!:(((

Hiç yorum yok: